Om Bundgaard Cup

image Arkivbillede Bundgaard Cup 2018

BUNDGAARD CUP
Årets traditionsrige stævne for klubbens ”gamle” bliver hvert år afviklet sidst i marts
på lysbanen ved Nord-Als Idrætscenter.

Plakat 2024

Kan være et billede af tekst, der siger "NORD-ALS BOLDKLUB TфJ TOJ|eksperten eksperten Nord-Als Boldklub Indbyder til Bundgaard Cup 2024 For Oldboys, Veteraner, Super-veteraner og Masters. Nye medlemmer er meget velkomne! Lordag den 9. marts. Lodtrakning af hold 1230, klar pả banen 1330 Ved Nord-Als Idraetscenter Efter turneringen praemieroverraekkelse samt spisning ca. kl 17.30 Deltager gebyr 100 kr. Velkommen til et par hyggelige timer ogsá efter fodbolden konkurrence og andet sjov klubhuset Tilmelding (bindende) senest den 3. Marts til Gunnar Carl tif.: 28 73 14 64 eller E-mail: gunnar.carl@bbsyd.dk TOJ TOJ|eksperten eksperten NORD-ALS BOLDKLUB"