Om Hjælpebanken

NB's hjælpere er klar til en ("større") indsats!

Tilbage i 1999 oprettede Nord-Als Boldklub en Hjælpebank hvis formål er, at skaffe hjælpere til de aktiviteter klubben afholder.
Som klub er vi meget afhængige af de aktiviteter, for at opretholde en fornuftig og bærende økonomi. Aktiviteterne afholder ikke sig selv og kræver mange hænder og hoveder. Som leder eller hjælper får man stor erfaring med sig selv, andre mennesker og klublivet.
I Hjælpebanken har vi et redskab der er meget værdifuldt i en klub som vores. Vi vil hele tiden udvikle os og vi kan altid bruge et par hænder mere. Uanset alder, fysik, evner til det praktiske eller til organisering, kan du bruges.

Blandt de aktiviteter, hvor du kan hjælpe kan vi nævne:

• Lokaldommer (kom ud og vær dommer for klubbens yngste spillere)
  • Skolestævne (Indefodbold stævne for skoleklasser fra 0. – 9. klasse)
  • Fest-i By (Byfesten der afholdes i.f.m. Bededagsferien)
  • NB-dag (sommerfest for alle ”NB’ere”)
  • NB’s Pige Cup (fodboldstævne for pigespillere)
  • NB i byen (forskellige arrangementer i samarbejde med byens forretninger)
  • Lottospil (vi spiller hver onsdag i Havnbjerg)

Ønsker du, at blive medlem af NB’s Hjælpebank kan du kontakte:
Ken Christiansen på tlf. 24 23 71 79 eller mail klc88@live.dk