Arkiv - Seniorafdeling

Støt vores annoncører - de støtter os!

24.10.2020 - Brødrepar på 1. holdet!

Det er ikke så tit det sker, men det skete igen!
Brødrene Skipper Bundgaard spillede sammen på NB’s 1. hold.
På billedet ses lillebror Valdemar til venstre og storebror William til højre.
Sidst var da brødreparret Jacob og Lasse Jepsen spillede i 2019 og da brødrene Bo og Sven Larsen-Ledet spillede i 2014.

10.10.2020 - 16 og 51 år og på samme hold!

Når klubben og det røde og sorte hjerte betyder langt mere end alder.....

Dagens serie 2 kamp på udebane mod Hviding gav en flot debut til den meget talentfulde og blot 16-årige
Valdemar Bundgaard. Da holdet manglede en målmand sprang den 50årige klubmand og den tidligere Skjold
målmandstræner Arne Frederiksen til.
Altså et aldersspring fra 16-50 år på samme hold, det er da klub mentalitet!

05.10.2020 - Holdbillede NB Kvinder før kampen mod Visby IF (1-2)

Bagerst fra venstre : Line Holm - Lina Hoffmann - Katya Knøsgaard - Thea Axelsen - Christina Mogensen - Dorte Fine - Brian Wind
Forrest fra venstre : Teresa Steinvig - Susanne Govert Petersen - Julie Lorenzen - Tanja Amstrup Nørgaard

19.09.2019 - Holdbillede NB Serie 2

Bagerst fra venstre: Ass. træner Lars Møllerskov, Frederik Asmussen, Rasmus Kay Hinrichsen, Casper Svane Petersen,
Fenol Ajrusi, Martin Nissen, Thom Jørgensen, træner Klaus Vig Kjærgaard
Forrest fra venstre: Oliver Boysen, Magnus Steinvig, Kasper Tonnesen, Kim Hansen, Lasse Jepsen, Bo Larsen-Ledet, Nicklas Clausen

September 2020 - Serie 5 holdet

Dan Marc Petersen, Hajruz Salihi, Jacob Bladt, Manuel Eis, Sean Downey, Amir Shafi, Mads Sørensen, Ali Ferati, Træner Morten Bødker Jørgensen.
Sebastian Duus Henriksen, Tobias Svendsen, Claus Seidelmann, Kasper Tonnesen, Emil Villumsen, Thomas Andersen.

01.08.2020 - Far og søn på samme hold

NB er en stor familie og det blev bogstaveligt hvor far og søn Jakob Steinvig og Magnus Fynsk Steinvig spillede sammen i 1. holds kampen mod Midtals. Farmand vogtede målet, mens sønnike gjorde livet surt for modstanderne ude på kanten.

18.02.2020 - En god aften i seniorafdelingen!  24 mand til træning og efterfølgende 30 mand til spisning og fodbold i tv. Aftenen startede med en times intensiv træning, herefter en hurtig omklædning med efterfølgende spillermøde og evaluering af den 1. måneds træning. Herefter var der lasagne og salat + en velfortjent øl/sodavand.
Denne seance gentager vi en gang i måneden - på den måde opnår vi formålet, med at være en del af familien NB.

09.01.2020 - Seniorherrer starter træningen    Torsdag den 9. januar startede NB’s seniorherrer træningen.
Inden det gik løs ude på græsset indledte de to nye 1. holds trænere, Kristian Dreyer og Klaus Kjærgaard, sammen med 2. holds træner Lars Møllerskov med kort at fortælle om planerne for træning og spillestil. Herefter gik det løs med en munter gang træning og aftenen sluttede med suppe, øl og hygge i klubhuset.