Arkiv - Ungdomsafdeling

Støt vores annoncører - de støtter os!

11.11.2020 - NB drenge udtaget til DBU talent samling

NB drengene Rasmus K. Andresen og Karl Emil Burhøj som er udtaget til DBU U14 talentsamling i slutningen af november.

17.10.2020 - U15 holder "afslutningsfest"

Den 17. oktober holdt U15 holdet afslutning efter endt udendørs sæson. Der blev startet med morgenmad, hvorefter drengene gik i hallen og spillede bold. Til slut blev der spillet FIFA i klubhuset.
Årets spiller blev Laurits, Årets udviklings spiller blev Mathias S., Årets flidspræmie fik Mads.

14.10.2020 - U 14 spillere udtaget til DBU talent samling
Stort tillykke til Rasmus K. Andresen og Karl-Emil Nørholt

04.10.2020 - U16 er rykket op i Liga 3

Med en sikker sejr på 4-1 på udebane mod Hørup sikrede U16 drengene sig førstepladsen i puljen og oprykningen to runder før sæsonens afslutning. Stort tillykke til drengene og deres trænere Kim Hansen og Frank Andersen.

03.10.2020 - U16's første e-fodbold runde

NB’s U16 drenge var i dag i kamp til den første e-fodbold runde, hvor der dystes i FIFA på Playstation. Der spilles to og to sammen. Dagens modstandere var Hjordkær og Sønderborg Boldklub. NB’ drenge hentede en sejr og et nederlag og er dermed kommet fornuftigt i gang i e-fodbold turneringen.

30.09.2020 - U12 holdet vises i klubbladets udgave nr.3

30.09.2020 - U9 holdet vises i klubbladets udgave nr.3

13.09.2020 - U16 holdet før kampen mod Bov IF
Efter en flot holdindsats vinder NB's U16 med 9-3 over gæsterne fra Bov IF.
                                                                                              Foto: Pebbes billeder

Øverst fra venstre: Sidra Younes, Nichlas Hoffmann, Taha Handouki, Mathias Korsgaard, Valdemar Bundgaard, Nicolai Langmaack, Lasse Andersen, Kim Hansen.
Nederst fra vestre: Hans Peter Mathiesen, Jonas Shafi, Marco Durst, Gustav Simonsen, Omar Al Saeedi, Anders Clemmesen, Mathias Christensen.

10.09.2020 - Invitation til gratis "Fodboldsjov"

Aflyst pga. Covid-19!
Klubbens trænere og frivillige vil lave forskellige øvelser og sjove fodboldlege og alle er velkomne uanset om du allerede går til fodbold eller ej.

06.09.2020 - NB's U15 hold med træner Jørn Jessen

Foto: Pebbes billeder

Mathias Sartov Schmidt, Johan Junker, Mads Bøvadt Jensen, Mathias Hakanowitz, Fabijan Maksuti, Laurits Berg Buciek, træner Jørn Jensen.
Emil Bøvadt Jensen, Lucas Svendsen, Marvin Kurtesi, Alexandru Mihai.

10.08.2020 - Fodbold og leg for små fødder 3-6 år
Foto Pebbe

Fodbold og leg for "små fødder" er hver mandag kl.16.45-17.45.
Alle piger og drenge i alderen 3-6 år er velkomne!
Fodboldudstyr som fodboldstøvler og benskinner er IKKE et krav.
Der vil være fokus på sjov og leg med bolden hver gang.
Vi leger og spiller bold ca. 45 min og det sidste kvarter mødes vi i klubhuset og spiser lidt frugt og samtidig vil der være kaffe til forældrene.
Under hele træningen er klubhuset åbent for forældre og søskende.
Kontingent 200 kr. for et helt år og to gange gratis prøve.

10.03.2020 - Rasmus er udtaget til DBU Talentsamling
18.01.2020 - U15 blev Regionsmester
Hans P. Mathiesen, Jonas Shafi, Gustav Simonsen, Omar Younes, Lasse Andersen, Mathias Christensen, Nicklas Brander

13.01.2020 - Nordals Skolen spiller fodbold efter skoletid
Hver fredag kl.14 mødes 29 elever fra Nordals Skolen og spiller fodbold sammen på fodboldlinjen. Fodboldlinjen er for både piger og drenge og det hele foregår efter skoletid fredag eftermiddag i hallen ved Nordals Skolen eller ved behov i Nord-Als Idrætscenter.
De voksne som er tilknyttet fodboldlinjen på Nordals Skolen er udover at være lærere på skolen også fodboldtrænere i deres fritid. På fodboldlinjen og på Nordals Skolen er alle velkomne. Man behøver ikke gå til fodbold i forvejen, ej heller gå på Nordals Skolen for at være med.
Lysten til at være en del af et stærkt og betydende fællesskab skal være drivkraften.

22.01.2020 - NB fik bolde fra 3F
NB’s ungdomsafdeling var i dag de heldige modtagere af 14 spritnye fodbolde fra 3F. Den lokale helt og tidligere landsholdsspiller Simon Poulsen stod for overrækkelsen af bolde. Tusind tak til 3F i Guderup!