NB's Hjertestarter ved klubhus

Klubbens hjertestarter

Nord-Als Boldklub har placeret en hjertestarter udendørs på væggen til venstre for indgangen til klubhuset.

Oplysninger om hjertestarteren: CardiAid hjertestarter CT0207RF med serienr. 314040323

CardiAid er designet så den kan bruges af hvem som helst, hvor som helst. Det gør CardiAid til én af de mest brugervenlige hjertestartere på markedet.

CardiAid tænder automatisk når låget åbnes.

CardiAid har forudtilsluttede elektroder. Det er tidsbesparende og gør hjertestarteren lettere at bruge.

CardiAid vejleder brugeren trin for trin via stemmekommandoer, illustrationer og lys. Det gør det nemt at udføre alle trin korrekt, selvom førstehjælperen har begrænset viden og erfaring.

CardiAid guider brugeren til korrekt hastighed i hjerte-lunge-redningen (HLR) via metronomiske signaler.

Enhver uvæsentlig funktion er udeladt på CardiAid hjertestarteren. Intet distraherende EKG display og ingen tænd/sluk knap.

CardiAid er helt sikker at bruge! Det er ikke muligt at give elektrisk stød, med mindre hjertestarteren vurderer, at det er nødvendigt.

Evt. yderligere oplysninger på:

N.B.’s kontaktperson: Jesper  Larsen:
jesper_sporten@hotmail.com og tlf. 40550759